HOTLINE - 02 / 20 60 00 60

Zasiahnutý bleskom - Notebook

Zákazník

dobry den, vedeli by ste prosim opravit aj notebook, ktory bol cez sietovy kabel zasiahnuty bleskom, a neda sa vobec zapnut?

Technik

Dobrý deň, to závisí od rozsiahlosti poškodenia. Ale vieme sa Vám na to pozrieť.

Zákazník

skor mi ilo o to, ci sa venujete aj rozsiahlejsim opravam? resp., pokial by bol stav taky, ze sa dana oprava neda zrealitovat, ci mi viete dat potvrdenie, ze sa to opravit neda... potrebujem to totiz pre poistovnu koli skodovej udalosti

Technik

Máme špecialistu konkrétne na notebooku, a samozrejme že by Vám vystavil potvrdenie v ktorom by bolo čo konkrétne je so zariadením.

Zákazník

ok, dakujem za info, staci, ked odnesiem PC na niektoru z pobociek, ano?

Technik

Áno technik zariadenie preberie a následne pošle na našu centrálu .

Zákazník

dakujem velmi pekne, pomohli ste mi

Technik

Nemáte za čo, prajem pekný zvyšok dňa.


Kontakt Zobraziť desktop verziu

© PCexpres s.r.o. 2004 - 2021 | Všetky práva vyhradené | Ochrana osobných údajov | Obchodné podmienky | Reklamačný poriadok


© 2021 PCexpres

Chat


Obchodné podmienky Ochrana osobných údajov

Napíšte nám