FAQ - časté otázky

Opravy a servis
Aké zariadenia opravujete?

Opravujeme mobilné telefóny, tablety, notebooky a iné elektronické zariadenia. Ak si nie ste istí, či vieme opraviť vaše zariadenie, stačí nám napísať alebo zavolať. 

Ako dlho trvá oprava?

Záleží na type opravy. Väčšinu bežných opráv, ako výmena displeja či batérie, zvládneme už do pár hodín. Zložitejšie opravy môžu trvať dlhšie – vždy vás budeme informovať o predpokladanom čase.

Koľko stojí oprava?

Cena závisí od typu poškodenia a modelu zariadenia. Najlepšie je priniesť zariadenie k nám na diagnostiku – tá je u nás buď bezplatná, alebo za symbolický poplatok, ktorý vám v prípade opravy odrátame z ceny.

Potrebujem sa objednať vopred?

Nie je to nutné, môžete k nám prísť kedykoľvek počas otváracích hodín. Ak však chcete mať istotu, že sa vám budeme môcť hneď venovať, odporúčame sa objednať telefonicky alebo online.

Stratia sa mi dáta pri oprave?

Pri bežných opravách (napr. výmena displeja) zostanú vaše dáta nedotknuté. Ak je nutné zariadenie resetovať, vopred vás na to upozorníme. Odporúčame však vždy zálohovať dôležité súbory.

Opravujete aj zariadenia, ktoré sú ešte v záruke?

Ak je váš mobil alebo notebook ešte v záruke, odporúčame najskôr kontaktovať výrobcu. Ak vám reklamáciu neuznajú alebo nechcete čakať, radi vám zariadenie opravíme aj my.

Používate originálne náhradné diely?

Používame originálne aj kvalitné OEM diely. Ak je pre vás dôležité mať originál, dajte nám vedieť – poradíme vám najlepšiu možnosť.

Poskytujete na opravu záruku?

Áno! Na naše opravy poskytujeme záruku 3 mesiace a 12 mesiacov na náhradné diely.

Môžem poslať zariadenie na opravu aj kuriérom?

Áno, ak nemôžete prísť osobne, môžete nám zariadenie poslať. Po oprave vám ho pošleme späť. Stačí nás kontaktovať a dohodneme detaily.

Čo ak sa zariadenie po oprave znova pokazí?

Ak je problém spôsobený nesprávnou opravou alebo chybným dielom, samozrejme, opravu vykonáme znova v rámci záruky. Ak ide o iný problém, dohodneme sa na ďalšom postupe.

Pri každej poruche v cenníku opráv máte uvedenú dobu opravy, čo to znamená?

Znamená to odhadovaný čas opravy za štandardných okolností. Presnejšie, je to doba opravy od prevzatia, po oznámenie o ukončení opravy zákazníkovi. Táto odhadovaná doba neplatí, pokiaľ nie je nutné objednávať náhradný diel, pretože vtedy sa môže doba opravy predĺžiť aj na niekoľko dní, či týždňov. Vtedy zákazníkom oznámime odhadovanú dĺžku dodacej doby. Taktiež záleží od typu opravovaného zariadenia. Na mobilné telefóny máme najfrekventovanejšie náhradné diely skladom a aj objednanie chýbajúcich dielov trvá zväčša kratšie.

Ako nakúpiť
Ako mám nakupovať vo Vašom obchode?

Pri nákupe postupujte nasledovne:

  1. Vyberte si v kategórii tovar, ktorý si chcete kúpiť, štandardne je prednastavený počet na 1ks.
  2. Vloženie do košíka zrealizujete kliknutím na „Kúpiť“. Ak chcete pridať viac kusov rovnakého tovaru, kliknite v nákupnom košíku na „+“. Tovar môžete z košíka vymazať, ak zaškrtnete tlačidlo „kôš“ pri konkrétnom tovare, ktorý je vložený v košíku.
  3. Ak ste sa rozhodli vybraný tovar si zakúpiť, kliknite na tlačidlo „Pokračovať ". Ak v našom e-shope nakupujete prvýkrát, vyplňte vaše kontaktné údaje a adresu, aby sme vedeli kam tovar doručiť. Kliknutím/zaškrtnutím na „Vytvoriť účet“ si vytvoríte registráciu v našom e-shope. Pokiaľ nakupujete na firmu, je potrebné vyplniť fakturačné údaje firmy a to zaškrtnutím políčka „Nakupujem na firmu“ a vyplníte IČO, DIČ a IČ-DPH pokiaľ ním Vaša firma disponuje. Objednávku odošlete tlačidlom „Objednať“.
  4. Potvrdenie Vašej objednávky Vám príde na e-mailovú adresu akú ste zadali pri objednávaní.
  5. Pohyby objednávky Vám budú chodiť rovnako na Vami zadanú e-mailovú adresu.
Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?

Nemusíte, registrácia je odporúčaná pre lepšie sledovanie objednávok, pre samotný nákup to nie je povinné.

Objednávku si nestihnem vyzdvihnút, je možné predĺžiť rezerváciu?

Áno, rezerváciu objednávky je možné predĺžiť, stačí zavolať na info linku 02/20 60 00 60 alebo napísať mail na eshop@pcexpres.sk.

Doprava
Aké mám možnosti dopravy zakúpeného tovaru?

Pri doprave dávame zákazníkom 3 možnosti ako prevziať objednávku. Ponúkame odoslanie objednávky kuriérom, kde kuriér osobne odvezie Vašu objednávku až k Vám domov alebo na výdajné miesto. Ďalšou možnosťou je Packeta (Zásielkovňa) a posledná možnosť je osobný odber na 18 našich pobočkách po celom Slovensku.

Je doprava u Vás zadarmo?

Doprava zadarmo sa vzťahuje výlučne na objednávku nad 50€.

Viem doručený tovar prevziať aj cez víkend?

Objednávku si môžete vyzdvihnúť osobne na jednej z našich 18 pobočiek po celom Slovensku alebo na výdajných miestach Packeta (Zásielkovňa). Vyzdvihnutie je možné aj cez víkend, pokiaľ to umožňujú otváracie hodiny danej prevádzky. Doručenie kuriérom na adresu, pobočky či výdajné miesta Packeta prebieha výlučne počas pracovných dní (pondelok – piatok). Objednávky zadané po piatku 12:00 budú spracované až nasledujúci pracovný deň. Cez víkend sa zásielky neexpedujú ani nedoručujú.

Po predaji
Nevyhovuje mi produkt aký som kúpil. Čo mám robiť?

V PCexpres e-shope môžete zakúpený tovar vymeniť alebo vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia. Pre výmenu stačí vyplniť jednoduchý formulár.

Zakúpeny produkt mi prišiel poškodený. Čo mám robiť?

Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. Na poškodený tovar máte nárok na reklamáciu – stačí nás kontaktovať a radi vám pomôžeme s jej vybavením. Podrobný postup nájdete v našom reklamačnom poriadku.

Ako dlho trvá reklamácia/vrátenie tovaru?

Reklamácia je vybavovaná do 30 dní, vrátenie tovaru je možné do 14 dní aj bez udania dôvodu. Peniaze vraciame výlučne na bankový účet po doručení vráteného tovaru na našu centrálu v Bratislave. Podrobnosti nájdete v našich obchodných podmienkach.

Ostatné
Prejavila sa mi chyba na produkte kúpenom u Vás.

V prvom rade sa ospravedlňujeme za vzniknuté problémy. Našou najdôležitejšou úlohou je poskytnúť repasované zariadenia v najlepšej kvalite na Slovenskom trhu. Bohužiaľ, technika nie je 100% spoľahlivá a niektorým chybám sa nedá vždy predísť. Zariadenia ešte pri prijímaní na sklad testujeme. Čo sa už deje počas dopravy na naše pobočky alebo priamo ku Vám ovplyvniť nevieme. V prípade, že Vás postihla nejaká chyba na zariadení kúpenom u nás, stačí sa zastaviť na jednej z našich 18 pobočiek po celom Slovensku a prijať telefón na reklamáciu. Reklamácie riešime v čo najkratšom možnom čase.

Neprišiel mi zľavový kupón. Čo mám robiť?

V prípade, že ste sa zaregistrovali na prijímanie nášho newslettera a neobdržali ste do 24 hodín od zadania mailu Váš zľavový kupón, stačí nás upozorniť na eshop@pcexpres.sk poprípade vypísať kontaktný formulár na https://www.pcexpres.sk/kontakt/ a daný problém v čo najkratšom čase vyriešime.

Chcel by som zakúpiť tovar na splátky, ponúkate takú možnosť?

Áno, cez Home Credit je možné nakupovať tovar na splátky. Home Credit ponúka rôzne možnosti splátok a flexibilné podmienky.