Hotline
OC FORUM
Námestie Sv. Egídia 3290/124
058 01 Poprad
Túto pobočku-predajňu PCexpres nájdete v Poprade, v nákupnom centre Forum, na 3. poschodí oproti vchodu z Francisciho ul. Ponúkame na nej tieto opravy elektroniky (mnohé na počkanie):
Zároveň si na tejto pobočke môžete zakúpiť nasledovné príslušenstvo:
Možnosť platby v hotovosti, či platobnou kartou. Nie sme klasický elektroservis, opravujeme len mobilnú elektroniku. Pre ceny jednotlivých opráv si vyberte zariadenie z hlavného menu.
OC FORUM
Námestie Sv. Egídia 3290/124
058 01 Poprad
Po-Ne: 9:00-20:00
pred 4 týždňami
Ďakujem za vyriešenie problému s telefónom
pred 4 týždňami
Problém s telefónom vybavený za dve hodinky. Odporúčam.
pred 4 týždňami
Mal som dosť veľký problém s telefónom na ktorý som už bol krátky napriek vysokej technickej zdatnosti, nefunkčné karty SIM, vypadávajúci mikrofón, nefunkčný odtlačok prsta, senzor flip smart obalu. Servis urobil rýchlu diagnostiku s cenovou ponukou, presná oprava podľa dohody. Jediné čo by som mohol vytknúť je dĺžka opravy. Od diagnostiky 5 dní čo nie je zase až také hrozné avšak bez telefónu som sa dostal často do nepríjemných situácii. Servis by mohol ponúkať náhradné telefóny úplne jednoduché smart low end telefony na čas opravy. Ináč OK veľká spokojnosť. Vrele odporúčam.
pred 4 týždňami
Super servis
pred mesiacom
Vysoka uroven sluzieb - poskytnute relevantne informacie, rychlost vybavenia, online komunikacia o prevzati, ukonceni servisu a vyzdvihnuti, kvalita sluzieb.
pred 2 mesiacmi
Som veľmi spokojná s prístupom pracovníkov PCexpres OC Fórum Poprad a vyriešením môjho problému.Určite odporúčam
pred 2 mesiacmi
Rýchle a promptné vybavenie opravy a odblokovanie telefónu za počkaním
pred 3 mesiacmi
Ďakujem aj za mobil, aj pc
pred 3 mesiacmi
Dakujem za sluzby.
pred 3 mesiacmi
Maximálna spokojnosť....kvalita a prijemný prístup zamestnanca ochotný vyhovieť zakaznikovy....mobil bol za dva dni opraveny ďakujem.
Náš operátor sa bude Vašej požiadavke venovať hneď ako to bude možné.
Prosím skúste to neskôr.
Nezabudnite svoje zariadenie dostatočne dobre zabaliť, aby sa počas prepravy nepoškodilo a priložiť sprievodný list s popisom problému a kontaktnými údajmi, o zvyšok sa postaráme my.