HOTLINE - 02 / 20 60 00 60

Často kladené otázky

Kde, kedy, ako a prečo? Ak nenájdete odpovede volajte 02/20 60 00 60.

Ako u vás prebieha oprava?

Pred prevzatím zariadenia Vás informujeme o maximálnej cene a dobe opravy a následne po diagnostike technikom Vám zavoláme presnú cenu (v prípade že by suma presahovala dohodnutý cenový strop) na odsúhlasenie a pokračovanie v oprave. V prípade opravy diagnostiku neplatíte. Pokiaľ si zariadenie neželáte opraviť alebo je oprava nemožná, platíte len diagnostiku.

Treba sa pred servisom objednať?

Nie, stačí sa zastaviť na ktorejkoľvek našej pobočke vo Vami vyhovujúcej dobe v čase otváracích hodín.

Je u vás možná platba kartou?

Áno, na väčšine našich pobočiek táto možnosť je.

Ako je to s parkovaním?

Parkovanie pri servisnej centrále Osadná je zabezpečené priamo pred budovou alebo v jej blízkom okolí (max 50 metrov). Pri parkovaní na ostatných pobočkách táto otázka nie je na mieste =) v obchodnom centre zaparkujete vždy.

Ktoré zariadenia môžem priniesť na opravu do pobočiek v obchodných centrách?

Všetky ktoré máme v ponuke opráv okrem TV. Nie všetky je ale možné opraviť priamo na pobočke v obchodnom centre a na počkanie, tie potom expresne prevážame na Servisnú centrálu Osadná.

Čo všetko je potrebné priniesť na opravu spolu s pokazeným zariadením?

Pri mobiloch a tabletoch nie je nutné nič, stačí samotné zariadenie a ak máte ochranný kód, poprosíme o jeho zrušenie, je to z dôvodu otestovania plnej funkčnosti zariadenia po oprave. Pri notebooku nepreberáme nabíjačku ani tašku. Pri televízoroch žiadame aby ste priniesli aj originálny stojan, pri fotoaparátoch aj nabíjačku.

Keď prinesiem mobil na opravu, všetky dáta mi ostanú zachované?

Áno, pri oprave mobilov, ako je napríklad výmena prasknutého skla, nefunkčného tlačítka, sluchátka, mikrofónu a všetkých ďalších opravách Vám ostáva všetko v nezmenenom stave, kontakty, správy, fotky...

Telefón mi spadol do tekutiny. Čo rýchlo spraviť?

V každom prípade je nutné čo najrýchlejšie vybrať batériu z prístroja. Zapínanie telefónu je veľmi riskantné a môže spôsobiť skrat prístroja. Oprava je potom oveľa náročnejšie a tým aj nákladnejšia. V prípade, že prístroj zasiahla agresívnejší látka ako voda (víno​​, slaná / jarová voda), telefón najprv umyte čistou vodou a osušte fénom (batériu neumývajte a nedávajte do prístroja). Ani potom sa nepokúšajte uvádzať prístroj do prevádzky. Čo najskôr potom navštívte naše najbližšie servisné stredisko, kde Vám technik telefón odborne opraví. Ďalšiu pomocnú radu nájdete aj na našom blogu.

Keď hovorím do telefónu, druhá strana ma nepočuje.

Váš mikrofón si môžete sami jednoducho preskúšať a to tak, že otvoríte aplikáciu diktafón a niečo nahráte. Ak bude v nahrávke zvuk, mikrofón máte v poriadku a problém je pravdepodobne na druhej strane alebo v slabšom signále v danej lokalite. Ak bude nahrávka tichá, je mikrofón pravdepodobne chybný. Výmena resp. oprava je možná v našom servise.

Kontakt Zobraziť desktop verziu

© PCexpres s.r.o. 2004 - 2016 | Všetky práva vyhradené | Ochrana osobných údajov | Obchodné podmienky | Reklamačný poriadok


© 2016 PCexpres

Chat


Obchodné podmienky Ochrana osobných údajov

Napíšte nám