Postup pri vybaveni reklamacie

dobry vecer je niekto aktivny?

Prejsť na opravu

dobry vecer je niekto aktivny?

dobry vecer samozrejme,dakto sa tu vzdy najde

Chcel by som sa oyptat, ako postupovat pri reklamacii vymeny displeja

sice nie ako za mladi,ale sme tu :) servis bol robeny u nas?

ano, po prevzati som prisiel nato, ze technik mi zabudol dat pod displej vrchnu mriezku pri reproduktore a displej ani nefunguje ako ma som pohorseny

postup je,ze zoberete protokol o servise, servisovane zariadenie a idete stym vsetkym k nam,bud na konretnu pobocku kde vam to robili alebo ktorukolvek co mate po ruke

papiere mam vsetky, skor ma zaujimalo ako postupujete v pripade reklamacie, ci je vobec realna moznost uznania reklamacie kedze mi displej prestal fungovat po dobe, nie okamzite od vymeny ale mriezka tam chyba od prevzatia moja chyba, ze som si to nevsimol hned

no zaruku mame 3 mesiace na servis. mriezka je len detail ak je reklamacia v ramci 3mesiacov ,ak vam to vymenime kus za kus hned

nie, je to viac ako 3 mesiace

ak je to cez 3 mesaice uz ,tak potom sa len osobne zastavit na osadnej 11 na centrale,kde vas uz nasmeruju lebo este sme (za ten cas co tu pracujem) nemali taky pripad,ze by sa sam od seba displej pokazil

no ja tak isto nie, pojdem zajtra na pobocku dakujem za vas cas pekny vecer

nech sa paci,jasne pravo na to mate, dufam,ze sa to vyriesi k vasej spokojnosti :) , ja vam bohuzial viac nemam ako pomoct

pomohli ste mi aspon informacne, dakujem ze vas cas

nemate za co,prijemny vecer aj vam

Ceny platia k dátumu 10.04.2014